Opis projekta

Razvoj otroške blagovne znamke UMKO

UMKO blagovna znamka je ustvarjena za globalni trg. Razvoj je potekal v sodelovanju s priznanim podjetjem WonderMotion iz Los Angelesa, ki ima dolgoletne izkušnje na področju razvoja otroških likov. Tako je nastala blagovna znamka, ki prinaša varno in zabavno okolje, ki navdihuje otroško domišljijo in ustvarjalnost in spodbuja osebnostno rast.

Na podlagi TV oddaje “UMKO show” smo razvili celotno UMKO družino z vsemi spremljevalnimi liki; UMKO družina je postavljena v realno okolje, profili likov so skrbno izbrani; celotni blagovni znamki smo dodali in upoštevali tudi čarobnost otroške fantazije.

Za blagovno znamko smo razvili otroške knjige, pobarvanke, interaktivno elektronsko knjigo, namizno igro, izdelke za šolo, oblačila, obeske, …

Razvoj, testiranje, vizualna podoba, implementacija, distribucija

  • Postavitev ciljne skupine (deklice in dečki od 4 do 10 let)
  • Razvoj, postavitev in oblikovanje lika ter imena UMKO in blagovne znamke
  • UMKO; štiri črke, pozitivno, globalno, univerzalno, enostavno
  • Psihološki razvoj (z otroškimi psihologi, starši in otroki)
  • Vizualni razvoj (liki, barve, občutki, čarobnost)
  • Testirana vizualna podoba (ZDA, Japonska, VB in Škotska)
  • Razvoj, postavitev in oblikovanje likov, psiholoških profilov vseh uporabljenih likov
  • Razvoj interaktivnih in namiznih iger, otroških knjig, pobarvank in mobilne knjige
  • Razvoj ostalih izdelkov: šolski program, oblačila, obeski, …